Prodotto ottimo per lo styling
Sopii permanentin kanssa kivasti ja pitää sekä tukee kiharaa.
Melko kevyt geeli joka sopii hyvin lyhyehkölle hennolle hiukselle. Ei tee hiusta lähmäiseksi eikä jätä valkoisia "hitusia" päähän.
Leave in-käytössä liian tuhtia minun hennolle hiukselleni, jättää lähmäisen tunnun hiukseen. Mutta käytän tätä maskina kerran viikossa. Annan vaikuttaa n. 5min ennen huuhtelua. Joskus sekoitan tätä proteiinimaskin kanssa ja laitan molempia yhtä aikaa.
Kosteuttaa ja tekee hiuksesta hyväkuntoisen.






